| ردیف |
عنوان |
| 1 |
[ ORDERاوردر] اورژانس |
| 2 |
[ ORDERاوردر] زنان، زایمان و مامایی |
| 3 |
[ ORDERاوردر] نوزادان |
| 4 |
AACN ضروریات پرستاری مراقبت های ویژه |
| 5 |
آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل |
| 6 |
آشنایی و کار با تجهیزات پزشکی در فوریتهای پزشکی |
| 7 |
آمارگیری نمونه ای |
| 8 |
آمار و روش های کمی در کتابداری |
| 9 |
ابزار جراحی برای پزشکان، رزیدنت های جراحی و دانشجویان اتاق عمل |
| 10 |
احیای قلبی ریوی کودکان |
| 11 |
اخلاق حرفهای در هوشبری و اتاق عمل: |
| 12 |
اداره کتابخانه ها |
| 13 |
ارزشیابی آموزشی |
| 14 |
ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی |
| 15 |
ارزشیابی اثر بخشی برنامه های آموزشی |
| 16 |
ارزیابی و درمان خانواده ها |
| 17 |
استقرار مدیریت استراتژیک |
| 18 |
استنباط آماری در پژوهش رفتاری |
| 19 |
اصطلاحات پزشکی مطابق با جدیدترین سرفصل واحد درسی اصطلاحات پزشکی |
| 20 |
اصول روان درمانی: ارتقایی درمان روان پویشی مبتنی بر شواهد |
| 21 |
اصول عمومی تدریس و پرسشگری |
| 22 |
اصول کاربردی حمل، انتقال و جابجایی بیماران و مصدومین |
| 23 |
اصول و فنون پرستاری براساس سرفصل دروس کارشناسی |
| 24 |
اصول و فنون مراقبت های روناش - پارسه |
| 25 |
اصول و مبانی برنامهریزی آموزشی |
| 26 |
اصول و مبانی مدیریت |
| 27 |
اطلس الکتروکاردیوگرافی قارونی با بررسی نکات تشخیص و درمانی |
| 28 |
الگوهای یادگیری: ابزارهایی برای تدریس |
| 29 |
بازاندیشی در فرآیند آموزش |
| 30 |
برنامه درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها |
| 31 |
برنامه ریزی آموزشی |
| 32 |
برنامه ریزی راهبردی در نظام های آموزشی |
| 33 |
برنامهریزی آموزشی (مفاهیم، استراتژیها، اقدامات) |
| 34 |
بهداشت روان برای فوریت های پزشکی |
| 35 |
بیماری های عفونی باکتریال |
| 36 |
بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم |
| 37 |
بیماریهای داخلی در خانمهای باردار |
| 38 |
بیماریهای دستگاه تنفس |
| 39 |
بیماریهای دستگاه قلب و عروق |
| 40 |
بیماریهای دستگاه کبد مجاری صفراوی |
| 41 |
بیماریهای دستگاه گوارش |
| 42 |
بیماریهای دستگاه انکولوژی |
| 43 |
بیماریهای روماتولوژی و دستگاه ایمنی |
| 44 |
بیماریهای زنان و ناباروری |
| 45 |
بیماریهای عفونی در بارداری |
| 46 |
بیماریهای کلیه و مجاری ادراری |
| 47 |
تاریخ روانشناسی نوین |
| 48 |
تازه های احیای قلبی - ریوی |
| 49 |
تحقیق در عملیات |
| 50 |
تحقیق در عملیات |
| 51 |
تدریس در کلاس درس |
| 52 |
ترجمه کامل absolutely essential words 504 |
| 53 |
تغذیه دوران بارداری و شیردهی |
| 54 |
تغییر رفتار و رفتار درمانی: نظریهها و روشها |
| 55 |
تکنولوژی جراحی ENT ، فک و صورت؛ |
| 56 |
تکنولوژی جراحی ارتوپدی بر اساس آخرین سر فصل واحد درسی جراحی ارتوپدی |
| 57 |
تکنولوژی جراحی توراکس، قلب و عروق |
| 58 |
تکنولوژی جراحی چشم |
| 59 |
چشم و گوش |
| 60 |
خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دو جایگاهی |
| 61 |
خواندن فوری الکتروکاردیوگرام |
| 62 |
داروشناسی برای فوریت های پزشکی |
| 63 |
درسنامه جامع آزمون محور مامایی گلبان |
| 64 |
درمان با روش حل مسئله |
| 65 |
دستنامه طب داخلی هاریسون۲۰۱۳ |
| 66 |
دستنامهی بالینی برونر و سودارث |
| 67 |
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی |
| 68 |
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی |
| 69 |
راه های بسیار یادگیری |
| 70 |
راهبردها و فنون طراحی آموزشی |
| 71 |
راهنمای جیبی معاینه فیزیکی و گرفتن شرح حال باربارا بیتز |
| 72 |
راهنمای روشهای نوین تدریس |
| 73 |
راهنمای عملی تهیه و نمایش جدولهای آماری و پژوهش رفتاری |
| 74 |
راهنمای عملی فراتحلیل در پژوهش علمی |
| 75 |
روان درمانی مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی |
| 76 |
روانشناسی تربیتی |
| 77 |
روانشناسی ژنتیک |
| 78 |
روانشناسی سلامت به ضمیمه نگرشی بر منابع اسلامی |
| 79 |
روانشناسی مرضی تحولی: از کودکی تا بزرگسالی |
| 80 |
روش تدریس پیشرفته (آموزش مهارتها و راهبردهای تفکر) |
| 81 |
روش سنجی و کارسنجی |
| 82 |
روش شناسی مطالعات برنامه درسی |
| 83 |
روش های آزمایشگاهی در ایمونولوژی |
| 84 |
روشها و فنون تدریس |
| 85 |
روشها، فنون و الگوهای تدریس |
| 86 |
روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ( نظری - عملی) |
| 87 |
روشهای تحقیق در علوم رفتاری |
| 88 |
روشهای تدریس پیشرفته |
| 89 |
روشهای یادگیری و مطالعه |
| 90 |
زمینه روانشناسی هیلگارد۲۰۰۳ |
| 91 |
ساندرز مرور جامع پرستاری برای آزمون NCLEX-RN |
| 92 |
سنجش و فراگیری در گروه ها: ارتقاء مسئولیت پذیری گروهی و پاسخگویی فردی |
| 93 |
سنجش وارزیابی روان شناختی در محیط کار ( راهنمای مدیران ) |
| 94 |
شیوههای تغییر رفتار |
| 95 |
طب مراقبت های ویژه |
| 96 |
طبقهبندی هدفهای پرورشی: کتاب اول حوزهشناسی |
| 97 |
طراحی آموزشی ( مفاهیم ، رویکردها و راهبردها) |
| 98 |
طراحی آموزشی اثر بخشی تدریس |
| 99 |
طراحی برنامه درسی |
| 100 |
طراحی پیامهای آموزشی |
| 101 |
طراحی نظامهای آموزشی: تصمیمگیری در برنامهریزی درسی و طراحی برنامه درسی |
| 102 |
طراحی نظامهای آموزشی: مبانی ، رویکرد ها و کاربرد ها |
| 103 |
طراحی و سازماندهی محتوای برنامه درسی:رویکرد بین رشته ای در برنانه درسی تلفیقی |
| 104 |
طرح ریزی درمان در مشاوره حرفه ای |
| 105 |
عفونی، اورژانس و بلایا |
| 106 |
فرآیند برنامهریزی آموزشی |
| 107 |
فنون تدریس موثر |
| 108 |
کاربرد ابزارهای اینترنتی در آموزش و پرورش |
| 109 |
کتاب جامع تست های تشخیصی و آزمایشگاهی موزبی |
| 110 |
کتاب کوچک معاینات بالینی و روش گرفتن شرح حال بابارا بیتز |
| 111 |
کلیات طب بالینی |
| 112 |
کلیه و مجاری ادراری |
| 113 |
گوارش |
| 114 |
مبانی مدیریت رفتار سازمانی |
| 115 |
مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی |
| 116 |
متابولیسم و آندوکرین |
| 117 |
مدیریت پیایندها برای کتابداران |
| 118 |
مدیریت در اتاق عمل |
| 119 |
مدیریت منابع انسانی |
| 120 |
مراقبت های پرستاری ویژه |
| 121 |
مروری بر امتحانات بازآموزی پرستاری نوزادان و مراقبت های ویژهی نوزادان |
| 122 |
مشاوره پیشگیرانه |
| 123 |
مقدمات برنامهریزی درسی |
| 124 |
مقدمات مدیریت آموزشی |
| 125 |
مقدمهای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته |
| 126 |
مقدمهای بر نمونهگیری در تحقیق |
| 127 |
مهارت های پایه در خانواده درمانی از مصاحبه اولیه تا خاتمه درمان |
| 128 |
مهارتهای آموزشی و پرورشی (نظریه ها و الگوها) |
| 129 |
مهارتهای علمی مشاوره(در رویکرد ی یکپارچه) |
| 130 |
نشانه شناسی و معاینات بدنی در اورژانس های پیش بیمارستانی |
| 131 |
نکات و آزمون های طلایی دکترای تخصصی پرستاری |
| 132 |
نیازسنجی آموزشی روش ها، ابزارها و فنون |
| 133 |
نیازسنجی پژوهشی |
| 134 |
هماتولوژی |
| 135 |
رویکردهای یادگیری |
| 136 |
شیوه طراحی تالیف کتاب درسی دانشگاهی |
| 137 |
روان سنجی گستره و مبانی |
| 138 |
بارشناختی و طراحی آموزشی |
| 139 |
بنیان های فاسفی آموزش بزرگسالان |