جهت دریافت فایل "فرم ارزشیابی دانشجویان مقطع کارشناسی" کلیک نمائید (doc-pdf).
بسمه تعالی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز
دانشكده پرستاری و مامایی
دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی
فرم ارزشیابی بالینی دانشجویان دوره کارشناسی
|
معیار اول:
رعایت مسائل اخلاقی- حرفه ای
نظیر:
- رعایت وقت شناسی
- آراستگی ظاهری
- رعایت لباس فرم دانشگاه و اتیکت
- احساس مسئولیت
- احترام به بیمار و ارتباط مناسب با او
- احترام به پرسنل و ارتباط مناسب با آنها
|
معیار دوم:
مهارتهای تخصصی بخش مربوطه
| 12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
نظیر:
- توانایی انجام مراقبتهای تخصصی بیماران واگذار شده در راستای اهداف کارآموزی مربوطه (ضمیمه در طرح درسی)
- دقت در انجام مراقبت از بیماران بر اساس اصول پراکتیکال
- آموزش به بیمار و خانواده وی
|
معیار سوم:
مهارت های علمی و شناختی
نظیر:
- شرکت فعال در بحثهای گروهی
- ارائه کنفرانسها و گزارشهای ارائه شده از طرف مدرس محترم مربوطه
|
| ردیف |
نام و نام خانوادگی دانشجویان |
مسائل اخلاقی و حرفه ای (1 تا 3) |
مهارت های تخصصی بخش مربوطه (1 تا 12) |
مهارتهای علمی و شناختی (1 تا 5) |
نمره نهایی |
| |
| 1 |
|
|
|
|
|
| 2 |
|
|
|
|
|
| 3 |
|
|
|
|
|
| 4 |
|
|
|
|
|
| 5 |
|
|
|
|
|
| 6 |
|
|
|
|
|
| 7 |
|
|
|
|
|
| 8 |
|
|
|
|
|
| 9 |
|
|
|
|
|
| 10 |
|
|
|
|
|
| 11 |
|
|
|
|
|
| 12 |
|
|
|
|
|
| 13 |
|
|
|
|
|
| 14 |
|
|
|
|
|
| 15 |
|
|
|
|
|
| 16 |
|
|
|
|
|
| 17 |
|
|
|
|
|
| 18 |
|
|
|
|
|
| 19 |
|
|
|
|
|
| 20 |
|
|
|
|
|
| 21 |
|
|
|
|
|
| 22 |
|
|
|
|
|
| 23 |
|
|
|
|
|
| 24 |
|
|
|
|
|
| 25 |
|
|
|
|
|
لازم به ذکر است که دانشجویان موظف به رعایت لباس فرم بوده و داشتن اتیکت شناسایی اجباری بوده و نمره
در نظر گرفته شده برای دقت در استفاده میباشد. همچنین، دانشجویان حق غیبت از بخش را نداشته و
این موارد کسر نمره منظور نبوده و باید طبق مقررات آموزشی عمل گردد.
استاد بالینی ناظر بالینی مدیر گروه معاونت آموزشی دانشکده
رونوشت به معاونت آموزشی بیمارستان